Communication & Protocol

HoReCa

Jeszcze nie tak dawno, obsługa gości zaczynała się dopiero od tzw. "drzwi", od rozmowy telefonicznej czy korespondencji e-mail. Dziś, na długo przed postawieniem stopy w Państwa restauracji, bądź hotelu goście zaglądają najpierw do mediów społecznościowych. Przejdziemy z Państwem całą drogę jaka zostaje przebyta przez gości, by ostatecznie usiąść za stolikiem, skorzystać ze SPA lub pokoju hotelowego. A to dopiero początek. Przećwiczymy profesjonalny serwis, obsługę i wypracujemy wspólnie zasady, dzięki którym efektywniej można zabiegać o względy osób dla Państwa najważniejszych.

 

wybrane zagadnienia:

  • przygotowanie do pracy,
  • słownictwo, zwroty grzecznościowe, small talk,
  • higiena, dress code,
  • profesjonalny serwis kelnerski i sommelierski,
  • pierwszeństwo obsługi – zasady precedencji,
  • goście niezadowoleni,
  • media społecznościowe,
  • napiwek, dodatkowa gratyfikacja,
  • obsługa gości przez telefon i w mediach społecznościowych.

Współpracujemy ze Stowarzyszeniem Sommelierów Polskich.

Pełną i dopasowaną propozycję programu prześlemy po przeanalizowaniu Państwa potrzeb i celów – zapraszamy do kontaktu

Zapraszamy do kontaktu

czas:

Standardowe moduły szkoleń dotyczących profesjonalnej obsługi i serwisu wynoszą 2/4 godziny lub dostosowane są do Państwa potrzeb.

dla kogo:

  • personel kelnerski, sommelierzy, menedżerowie restauracji & hoteli, concierge.

Polska Akademia Protokołu i Etykiety
Communication & Protocol

ul. Niedźwiedzia 29b
02-737 Warszawa

NIP: 8281318174