Jeszcze nie tak dawno, obsługa gości zaczynała się dopiero od tzw. "drzwi", od rozmowy telefonicznej czy korespondencji e-mail. Dziś, na długo przed postawieniem stopy w Państwa restauracji, bądź hotelu goście zaglądają najpierw do mediów społecznościowych. Przejdziemy z Państwem całą drogę jaka zostaje przebyta przez gości, by ostatecznie usiąść za stolikiem, skorzystać ze SPA lub pokoju hotelowego. A to dopiero początek. Przećwiczymy profesjonalny serwis, obsługę i wypracujemy wspólnie zasady, dzięki którym efektywniej można zabiegać o względy osób dla Państwa najważniejszych.
wybrane zagadnienia:
Współpracujemy ze Stowarzyszeniem Sommelierów Polskich.
Pełną i dopasowaną propozycję programu prześlemy po przeanalizowaniu Państwa potrzeb i celów – zapraszamy do kontaktu
czas:
Standardowe moduły szkoleń dotyczących profesjonalnej obsługi i serwisu wynoszą 2/4 godziny lub dostosowane są do Państwa potrzeb.
dla kogo:
Polska Akademia Protokołu i Etykiety
Communication & Protocol
ul. Niedźwiedzia 29b
02-737 Warszawa
NIP: 8281318174