Communication & Protocol

SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE

Szkolenie savoir-vivre w biznesie ułatwi przygotowanie do pracy, w trakcie której będą Państwo koncentrowali się przede wszystkim na swoich zadaniach, a nie na wątpliwościach związanych z tym, jak powinno się zachować i nie popełnić gafy. W trakcie szkolenia i dyskusji dotyczących protokołu dyplomatycznego, savoir-vivre’u oraz etykiety przekażemy praktyczną wiedzę jak radzić sobie w sytuacjach postrzeganych jako niezręczne, bądź kłopotliwe - z klientami, gośćmi, współpracownikami czy przełożonymi. Odczarujemy również kilka mitów, a wszystko na kanwie ciekawych przykładów z praktyki biznesowej.

 

wybrane zagadnienia:

  • powitania & przedstawianie,
  • small talk,
  • podejmowanie gości w biurze,
  • e-mail & netykieta, korespondencja tradycyjna,
  • media społecznościowe,
  • zachowanie wobec współpracowników,
  • dress code w sytuacjach zawodowych,
  • rodzaje przyjęć i zasady uczestniczenia w nich,
  • business lunch,
  • elementy protokołu dyplomatycznego (precedencja, administracja, VIP),
  • najczęstsze gafy i sytuacje kłopotliwe.

Pełną i dopasowaną propozycję programu prześlemy po przeanalizowaniu Państwa potrzeb i celów – zapraszamy do kontaktu

Zapraszamy do kontaktu
 

czas:

Standardowe moduły szkoleń dotyczących savoir-vivre’u w biznesie wynoszą 2/4/6 godziny lub dostosowane są do Państwa potrzeb.

dla kogo:

  • Dział sprzedaży, PR, stosunków międzynarodowych; pracownicy sekretariatu, BOK; asystenci, członkowie zarządu, właściciele firm.

Polska Akademia Protokołu i Etykiety
Communication & Protocol

ul. Niedźwiedzia 29b
02-737 Warszawa

NIP: 8281318174