Szkolenie savoir-vivre w biznesie ułatwi przygotowanie do pracy, w trakcie której będą Państwo koncentrowali się przede wszystkim na swoich zadaniach, a nie na wątpliwościach związanych z tym, jak powinno się zachować i nie popełnić gafy. W trakcie szkolenia i dyskusji dotyczących protokołu dyplomatycznego, savoir-vivre’u oraz etykiety przekażemy praktyczną wiedzę jak radzić sobie w sytuacjach postrzeganych jako niezręczne, bądź kłopotliwe - z klientami, gośćmi, współpracownikami czy przełożonymi. Odczarujemy również kilka mitów, a wszystko na kanwie ciekawych przykładów z praktyki biznesowej.
wybrane zagadnienia:
Pełną i dopasowaną propozycję programu prześlemy po przeanalizowaniu Państwa potrzeb i celów – zapraszamy do kontaktu
czas:
Standardowe moduły szkoleń dotyczących savoir-vivre’u w biznesie wynoszą 2/4/6 godziny lub dostosowane są do Państwa potrzeb.
dla kogo:
Polska Akademia Protokołu i Etykiety
Communication & Protocol
ul. Niedźwiedzia 29b
02-737 Warszawa
NIP: 8281318174